BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

Wednesday, February 2, 2011

ReSuLt SpM

hurmmm..... result adew sbulan jew ag... adoi... mcm2x yang aku pkirkan nie...aku xyakin dan aku xmengharapkan aku dapat result yg elok tok spm nie.....aku bknnyer pandai dr owg laen.... aku xtahu lah pe lak aku akn jd slepas ny.... yer ah,hari pertama aku exam, aku xchat.. aku demam hari tue, dah lah first exam, bahasa mlayu lak tue.. mengotak aku... paper 1 aku xley jwb coz karangn... aku xboley pkir pe yang aku nak karang... kes duk asyid batuk2x jew... ley wat sikit2x jew... aku tgk org laen ley wat dgn tenang kecuali seorng pompuan yang brade 3/4 meja dpn aku.. dy pown asyid batuk2x je... aku cuba untuk mengaran krngn aku mcm yg aku prnah wt dlm klaz... tp xboley.... aku beku jew.... ecopkan hari exam B.I.. ksihtanku smkin pulih... aku datng skulah sprti biasa untuk exam... selsema n demam aku semakin surut walaupun sisa2x dy msh ag aku merasa... aku jawab paper 1 n 2 dgn tenang.. aku epi ble dpt karang krngn dengn tenang wlpn aku msh marah pd dri sndiri coz xley jwb B.M kmrin... tp bak kate Cikgu Rosaminah ''hidup mesti diteruskan''.. so,aku pown truskan hdupku untuk brhadapan n face 2 face nan paper spm.. hajat aku datang ble soalan susah... hatiku memaksa aku untk meminta jwpn nan org yg brada d tp alik kiri aku... aku tegok dia,dy pown mengalihkan kertas jwpn dy kearah laen... hatiku panas nan sikaap dy yg demikia... dy xbg aku tiru... aku tahu ah aku nie bodoh pada dy coz dy klaz atas ckit pd aku.. skurng2xnye tlg ah ckit kn... dah la xbg jwpn pd aku.. muka dy plak masam nan aku.. lagi ah aku xpuas hati... aku pown jwb jew soalan tue stakat yg aku ingt... FATIN yang brada dblakang aku pown tahu yang aku xpuas hati nan dy.. yg bgtu kedekut dgn jwpan dy... tp apekan daya kan... dah nasib seorng yang kekurngan ilmu.. redha jelah... mulai hri tue,aku xmenghirau dah pd kiri kanan aku.. yg aku tau aku n paper spm jew dlm blk tue.. bak kata teacher Rose ''apa2x yang brlaku anggaplah sepi''............... ble tiba exam prinsip akuan..aku rase aku yakin ley jwp coz smua yg cikgu score kuar aku dh ley wat... aku just sntuh2x cikit tjuk yg xtarget tue... ble kuar jew paper 2 PA tue... soalan dokumen n pnyata pendapatan jew yang kuar hok cikgu target..yg laen hok cikgu score smuanye hancur lebur dipukl ombak.... xmasuk smua.. inilah nasib diriku yang malang.. hancur... huhuhuhuhui

No comments: