BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

Friday, November 18, 2011

kenapa kau buat aku begini??

sy hanya maukan jwpn jujur dari awk...
siapa lelaki tue???

tyme cple:
sblum nie awk ckp yang awk xrapat mane2x laki pom..
kalau adew awk rapat nan sapew2x awk akan bgtau..

selepas:
tp, sjak awk mntx ptus nan sy...
sy slalu memerhatikan awk..
lelaki tue muncul selepas awk lepaskan sy...
sy tgk awk bukan maen rapat ag,...
sy tnya awk siapa lelaki tue??
awk ckp tue "kwn rapat awk"...

lelaki tue kawan rapat awk???

awk ckp yg awk xdew kawan rapat..

kalau sy xtanya mungkin awk trus merahsiakan bnda nie kat sy...
knp awk xpernah critakan sal dy kat sy???
malah awk critakan si dy kat didie.. adik awk..
nampak sgt yg awk....hmm.... xpelah..

knp awk tipu sy???
knp awk snggup tipu sy??

kita ptus pown sy xtau pape slah sy..
sy dah usaha supaya kita dapat mngelakkan dari pergaduhan..
so,mslah itu kita dah dapat lakukan..
kita epy...
pastu tetiba awk mntx ptus...
awk ckp nak kwn???
kwn???

oowwwhh... bru skng sy dpt mngerti mksud awk itu..
"kita jadi kawan"
coz awk dah jumpa si dy..
sy tgk awk coment post dy n dy coment post awk...
epy smcm jew...
bkn stakat tue... didie adik awk pom mcm epy jew knal dy....
baca coment2x yg suka2x jew.. tp didie ble chat nan sy mcm xdew mood jew...
sy tau dari situe didie xsuka sy cple nan awk... malah dulu rmai yg halang sy
dari mncintai awk kan???/
sy hnya mampu tersnyum jew..mampu mendoakan kebahagiaan awk je..

msg antara aku dan dy:

aku:sape zikrie??
dy:kenapa?      ->msg mcm terkejut jew
aku:xah.. saje tnya.. sape tue?? pakwe baru ke??
dy:xah..kwn jelah..knp?    ->xpernah bgtau aku
aku:yer ke nie??
dy:dy tue ex nan fathah..brkwn nan sy jgak..ktorng jgk "rapat" jgk..y?? xbley ke bls komen dy? haram ke? ->marah ke nie??
aku:owh.. xah.. boleh jew...
dy:knp? awk cmburu?
aku:xcmburu pown..npe awk xckp awk adew kwn rapat laki???
dy:"xkn sy nak bgtau kat awk yg sape sy rapat"

tyme cple:
sblum nie awk ckp yang awk xrapat mane2x laki pom..
kalau adew awk rapat nan sapew2x awk akan bgtau..

awk janji mau bgtau sy sape yang awk rapat......
 so mane janji awk??? awk,sy bkn nak masuk cmpur lam urusan awk..
tp,sy just nak pastykan awk xtersalah plih kawan..
skng awk tipu sy...

sy phm atas smua yang berlaku.. ye... mmg sy xlayak untuk awk...
sy mmg xboley bahagikan kasih sayang kpd awk...
sy mmg xboley memberikan penuh perhatian pada awk..
sy mmg xboley membhgikan kebahagiaan kpd awk...

tp smua dah berlalu...
awk pom dah jauh dari sy...
awk pom dah lepas dari sy..
sy terima atas sgala yg terjadi antara kita..
semmgnya aku yang bersalah...
thnks..
maafkan aku...
berbahagialah dengan kekasih barumu....

buanglah aku dari hidupMu kerana aku bnyK memberi
kenangan pahit kpdMu... lupakanLah aku...
<walaupun hati dan jiwaku ini masih mencintai sepunuhnya untukMu..... aku ttp syg kpdMu,.. >

No comments: