BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

Saturday, December 3, 2011

::~Terima kasih semua~::

first,aku bersyukur krn allah telah bg pluang kpd aku untuk hidup diatas muka bumi nie untuk menunaikan suruhanNya dan meninggalkan laranganNya.. aku bersyukur atas ujian yang allah telah berikan kpdKu,krn ujian merupakan allah hendak menguji hambanya sama ada hambanya boleh bersabar atau tidak....

second,aku bersyukur dan gembira krn hidup dalam keluarga yang bahagia.. alhamdulillah..aku happy dengan fmly aku... thnks ya Allah..... aku syg akan fmly2x aku terutamanya umie dan abah aku yang telah pelihara aku dari kecik shngga kini dgn sihat.. umie,abah... maafkanlah diri ini krn telah menjagaku dgn penuh ksbrn dgn mlayan karenah diriku... halalkanLah mkn minun ore slama nie..... ore syg sgt2x kat umie n abah..pd abe,kak n adik.... aku mntx maaf kalau aku adow buat korang trasa haty dgn sep mu... aku jugop mntx maaf coz aku slalu gaduh ngn sep mu dulu..tp alhmdulillah skng nie aku dah pandai bezakan yg mana baik n yang mane buruk.. aku dapat mengawal prasaan aku dr bergaduh sesama fmly.... skng aku xlg mcm dulu..aku dah epy2x bersama korang.... i love u all...

finaly,thnks kpdsemua guru2x n smua kwn2xku slama nie telah membuat aku gembira bersama korang... cikgu,thnks coz tlah mengajar sy slama nie dari sy kenal    abc/123 shngga sy dpt pkir dgn sempurna.... halalkanlah ilmu yang diajar... kpd  kwn2...tima kasih kerana berada disamping aku ketika aku dalam kegembiraan dan kesedihan... kenangan kita semua xkan aku lupakan..... korang semua adalah teman sejati aku.. aku ingin mintx maaf dgn korang kalau setiap gurauan aku membuatkan korang rasa xpuas haty kat aku..aku mntx maaf k....... bukan niat aku nak buat korang sakit aty dgn aku,... halalkan mkn,minum or pape k.....

SEMOGA ALLAH DAPAT MEMBALAS JASA BAIK KAMU SEMUA..... LOVE U ALL.... ASSALAMUALAIKUM....

No comments: